Zwroty, wymiany i reklamacje
4. Zwroty i reklamacje towarów
4.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie do 10 dni bez podania przyczyny poprzez złożenie oświadczenia. Termin płynie od daty odebrania przesyłki do daty złożenia oświadczenia przy czym jako złożenie oświadczenia rozumie się datę jego nadania a nie dzień odebrania przez Sklep.
4.2. Oświadczenie można złożyć za pośrednictwem drogi elektronicznej (megi@skarpety-megi.pl) lub dołączyć do przesyłki.
4.3. Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie rzeczy w stanie niezmienionym oraz dołączenie do paczki kartki z danymi, z numerem zamówienia, numerem konta.
4.4. Po otrzymaniu przesyłki ze zwróconym towarem Sklep dokona niezwłocznego zwrotu środków, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
4.5. W wypadku odstąpienia od umowy w terminie 10 dni sklep nie pokrywa kosztów przesłania towaru od sprzedającego do naszej siedziby.
4.6. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.
4.7. Wszystkie towary zakupione w sklepie Megi objęte są rękojmą. Każdorazowo gdy towar jest niezgodny z umową Klientowi przysługuje prawo do reklamacji przy czym klient jest zobowiązany opisać na czym polega niezgodność oraz dokonać wyboru swojego roszczenia tj. żądać naprawy lub wymiany. Opis niezgodności oraz wybór roszczenia prosimy kierować drogą elektroniczną (adres e-mail patrz punkt 1.2) lub listownie na adres siedziby (adres patrz punkt 1.1).
4.8. Do reklamacji sklep ustosunkuje się w terminie 14 dni liczonym od daty odebrania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
4.9 Towar do zwrotu lub reklamacji należy wysłać na adres:
PPHU Megi, ul. Skautów Łódzkich 38, 92-640 Łódź
5. Wymiany
5.1. Klient ma prawo wymienić produkt na inny w ciągu 14dni od daty otrzymania przesyłki.
5.2. Klient, aby wymienić towar składa oświadczenie. Oświadczenie można złożyć pocztą elektroniczną z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz nazwy towaru na wymianę. Towar na wymianę jest rezerwowany w magazynie dla danego klienta
5.3. Warunkiem wymiany jest odesłanie rzeczy w stanie niezmienionym oraz dołączenie do paczki kartki z danymi, z numerem zamówienia.
5.4. Po otrzymaniu przesyłki z towarem na wymianę Sklep dokona wymiany nie później jednak niż w ciągu 48h.
5.5 Koszt przesyłki na wymianę ponosi klient.
5.6 Jeżeli z tytułu wymiany wynika dopłata lub niedopłata, sklep skontaktuje się z klientem drogą emailową.
5.7 Towar do wymiany należy wysłać na adres:
PPHU Megi, ul. Skautów Łódzkich 38, 92-640 Łódź